Długość: 6300 mm.
Szerokość: 2000 mm.
Wysokość: 2600 mm.
Bak paliwa: 120 ltr
Zbiornik na wodę szarą: 80 ltr
Zbiornik na wodę czystą: 120 ltr
Regularnie serwisowane.
Zasięg przy pełnym baku paliwa ok 1400 km.
Kamper jest wyposażony w poduszki powietrzne na tylnej osi.
· Część mieszkalna:
Miejsca do spania dla czterech osób na łózkach piętrowych, dodatkowo jedna osoba może spać na specjalnie zamówionych materacach, które układa się za przednimi fotelami, po uprzednim zdemontowaniu stolika.
Okna przyciemniane, zasłony przeciwsłoneczne, moskitiery, oświetlenie LED, przetwornica 230 V, solary.
Kuchenka gazowa dwupalnikowa, zlewozmywak, lodówka ok 90 ltr z zamrażalnikiem.
WC chemiczne, prysznic, umywalka, schowki, wieszaki, lustro, TRUMA (bojler z ciepłą wodą).
Webasto, które umożliwia ogrzewanie wnętrza ciepłym powietrzem.
Klimatyzacja postojowa (230V) sterowana pilotem.
TV (wejścia m.in. USB, HDMI itp).
Zabudowa kampera została wykonana w roku 2018 z wysokiej jakości materiałów przez wyspecjalizowaną firmę, wnętrze jest w stanie idealnym.
Kamper posiada markizę zewnętrzną Fiamma dł. 4 m. oraz bagażnik na 2 rowery.
W części tylnej kampera jest kompletne koło zapasowe.
Gaz jest tankowany na stacji benzynowej przez zawór zewnętrzny .
Hak holowniczy - można wziąć przyczepkę z quadem lub motocyklem.
Można powiększyć bagażnik podnosząc połowę dolnego łózka (jest to pokazane na jednym ze zdjęć).
Kamper ma bardzo estetyczny zewnętrzny wygląd i nie rzuca się w oczy (trzeba się przyjrzeć by stwierdzić, że to kamper). Jest to plus, bo wjeżdżaliśmy tam gdzie nie wpuszczano kamperów (są niestety takie miejsca).
Sprzedaję po 5 latach użytkowania i tylko dlatego, że postanowiłem kupić większy
kamper.
· Ostatnie serwisy:
Przy stanie licznika 185.800 km (aktualny stan to 191.000 km) :
- wymiana oleju w silniku + wszystkie filtry
- serwis klimatyzacji.
Wcześniej, przy stanie licznika 170.000 km:
- wymiana chłodnicy cieczy
- wymiana chłodnicy klimatyzacji
- wymiana pompy wody
- wymiana kompletnego rozrządu
- wymiana oleju w skrzyni biegów.
Wszystkie wymiany nie były skutkiem awarii, lecz po to by samochód był pewny nawet przy najdalszych trasach.
Ostatnio słabsze były baterie żelowe oraz niższa efektywność paneli fotowoltaicznych.
Baterie oraz panele także wymieniono na nowe.