Długość: 6300 mm.
Szerokość: 2000 mm.
Wysokość: 2600 mm.
Bak paliwa: 120 ltr
Zbiornik na wodę brudną: 80 ltr
Zbiornik na wodę czystą: 120 ltr
Regularnie serwisowane.
Jazda z prędkością 120 - 130 km/godz bez żadnych problemów:
Zużycie paliwa przy tych prędkościach ok. 9 litrów /100 km.
Zasięg przy pełnym baku paliwa ok 1400 km (bak ma ponad 100 litrów pojemności.
Kamper jest wyposażony w poduszki powietrzne na tylnej osi. Sterowanie wysokością tylnej osi następuje z wykorzystaniem zabudowanego kompresora, który uruchamia się z pozycji kierowcy. Dwa manometry pokazują ciśnienie. Na jednym z zamieszczonych zdjęć są te manometry.
Sterowanie wysokością tyłu kampera jest b. ważne, gdyż obniżenie tyłu powoduje wzrost oporów powietrza (między jezdnią a kamperem zmniejsza się wówczas prześwit). Konsekwencją jest wzrost zużycia paliwa. Przy pełnym obciążeniu kampera wskazane jest zatem podpompowanie poduszek. W tym kamperze jest to banalnie proste: przyciskiem uruchamia się kompresor, który pompuje poduszki.
Miejsca do spania dla czterech osób na łózkach piętrowych.
Dodatkowo jedna osoba może spać na specjalnie zamówionych materacach, które układa się za przednimi fotelami, po uprzednim zdemontowaniu stolika.
Okna przyciemniane, zasłony przeciwsłoneczne, moskitiery, oświetlenie LED, przetwornica 230 V, solary.
Kuchenka gazowa dwupalnikowa, zlewozmywak,lodówka ok 100 ltr z zamrażalnikiem.
WC chemiczne, prysznic, umywalka, schowki, wieszaki, lustro, TRUMA (bojler z ciepłą wodą).
Jest Webasto, które umożliwia ogrzewanie wnętrza ciepłym powietrzem (także w czasie jazdy).
Webasto sterowane jest czujnikiem temperatury wewnątrz kampera.
Klimatyzacja postojowa sterowana pilotem, w desce rozdzielczej jest także schowek klimatyzowany.
TV (wejścia m.in. USB, HDMI itp).
Zabudowa kampera została wykonana w roku 2018. Ze względu na użyte w tym celu wysokiej jakości materiały, wnętrze jest w stanie idealnym.
Kamper posiada markizę zewnętrzną Fiamma dł. 4 m. oraz bagażnik na 2 rowery.
W części tylnej kampera jest umieszczone kompletne koło zapasowe. Nie jest to powszechne w innych kamperach ze względu na brak miejsca.
UWAGA: Gaz jest tankowany na stacji benzynowej przez zawór zewnętrzny .
Kamper posiada hak holowniczy- można wziąć przyczepkę z quadem lub motocyklem.
Można powiększyć bagażnik podnosząc połowę dolnego łózka (jest to pokazane na jednym ze zdjęć).
Kamper ma bardzo estetyczny zewnętrzny wygląd i nie rzuca się w oczy (trzeba się przyjrzeć by stwierdzić, że to kamper). Jest to plus, bo wjeżdżaliśmy tam gdzie nie wpuszczano kamperów (są niestety takie miejsca).
Sprzedaję po 5 latach użytkowania i tylko dlatego, że postanowiłem kupić większy
kamper.
- wymiana oleju w silniku + wszystkie filtry
- serwis klimatyzacji.
Wcześniej, przy stanie licznika 170.000 km:
- wymiana chłodnicy cieczy
- wymiana chłodnicy klimatyzacji
- wymiana pompy wody
- wymiana kompletnego rozrządu
- wymiana oleju w skrzyni biegów.
Wszystkie wymiany nie były skutkiem awarii, lecz po to by samochód był pewny nawet przy najdalszych trasach.
Ostatnio słabsze były baterie żelowe oraz niższa efektywność paneli fotowoltaicznych.
Baterie oraz panele także wymieniono na nowe.