artykuły

przeglad-rynkuPRZEGLĄD RYNKU
ReklamaBilbord Ubezpieczenia
Półintegra na Fordzie
  fot. PC Półintegra na Fordzie

Półintegra na Fordzie

Czas czytania 3 minuty

...czyli jakość w dobrej cenie.

Nie jest łatwo znaleźć dobrze wykonaną półintegrę, bazującą na porządnym podwoziu, a przy tym w atrakcyjnej cenie. NobelART T-7000 od firmy PALMOWSKI GmbH spełnia te wymagania. Ma pięć homologowanych miejsc do jazdy i pięć lub siedem miejsc do spania oraz potężny bagażnik.

Bogate wyposażenie

Pojazd mierzy 7,45 m długości. Na jego pokładzie znajduje się wszystko, co kamper mieć powinien: dwa akumulatory, łazienka z toaletą i kabiną prysznicową, zbiorniki na wodę o pojemności 100/120 l, kasetowa toaleta chemiczna, ogrzewanie gazowe Truma, 3-palnikowa kuchenka oraz lodówka o pojemności 140 l z zamrażalnikiem. Warto zwrócić uwagę na poszycie wykonane nie z aluminium, lecz w najnowszej technologii – z płyt GFK z XPS, którym grad nie jest straszny! We wnętrzu nie brakuje złączy 230 i 12 V. Kampera napędza silnik forda o pojemności 2.0 w dwóch wariantach mocy: 130 KM lub 170 KM. Skrzynia biegów manualna lub automatyczna. Dmc pojazdu wynosi 3500 kg, czyli możesz go prowadzić z prawem jazdy kategorii B. Zamontowano w nim wszelkie systemy bezpieczeństwa: ABS, ESP, Hill Assist, elektryczne szyby, światła DRL i reflektory LED.

Komfortowe wnętrza

NobelART na podwoziu forda to nowa seria kamperów o jakości gwarantowanej przez grupę Trigano. W ofercie producenta znajduje się osiem modeli – w tym pojazdy z alkową, na przeróżnych planach podłogowych, o długościach od 6,80 do 7,45 m. Producent oferuje również różnego rodzaju łóżka: królewskie, piętrowe czy opuszczane elektrycznie. We wnętrzach wszystkich kamperów dominują ciepłe kolory. Na zewnątrz zaś wzrok przyciąga charakterystyczny grafitowo-metaliczny przód.

ReklamaŚT - biholiday 06.03-31.05 Sebastian
Opcja podstawowa

Każdy nabywca półintegry otrzymuje pakiet Vision & Comfort. W jego skład wchodzą między innymi: klimatyzacja kabiny, dodatkowa poduszka powietrzna, elektrycznie podgrzewane lusterka, lakierowane zderzaki czy panoramiczne okna dachowe o wymiarach 700 × 500 mm. Dodatkowo samochody wyposażone zostały w kamerę cofania.

W cenę podstawową wliczone są również: akcyza, koszt transportu z fabryki do siedziby NobelART Polska w Lutyni k. Wrocławia i dokumenty pozwalające zarejestrować samochód w naszym kraju. Dodatkowe 180,50 zł pobierane jest za rejestrację.

Cena: od 38 977 euro netto
www.nobelart.pl

Artykuł pochodzi z numeru 1 (92) 2020 r. magazynu „Polski Caravaning”.

Chcesz być na bieżąco? Zamów prenumeratę – teraz jeszcze taniej i szybciej.


Administrator08.02.2022
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News